loading...
بسیج دانشجویی خادم الشریعه دانشگاه آزاد اسلامی سرخس
حسن حسین زاده بازدید : 60 شنبه 02 شهریور 1392 نظرات (0)

سبک زندگی مقلدان رهبر (مدظله العالی)

تبیین بایدها و نبایدهای سبک زندگی در جامعه ایرانی از جمله موضوعاتی است که پس از تشریح ضرورت‌های آن توسط  رهبر انقلاب در خراسان شمالی بیشتر مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

پایه تشکیل سبک زندگی در جامعه مسلمان ایران عمل به دستور العمل‌های تشریع شده دین مبین اسلام و مذهب تشییع است. عمل به احکام شرعی که علمای دین از متون اسلامی استنباط کرده و در قالب رساله و استفتائات به بیان آن می‌پردازند، مقدمه لازم در سبک زندگی اسلامی است که دیگر بایسته‌های فرهنگی بر آن بنا نهاده می‌شود.

 

جهت خواندن توضیحات تکميلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

حسن حسین زاده بازدید : 53 شنبه 02 شهریور 1392 نظرات (0)

نگاهی به استفاده ابزاری صهیونیست‌ها از رسانه‌ها

سخن از صهیونیسم، اغلب یادآور رژیم صهیونیستی و جنگ‌افزارها و ابزارهای نظامی و نسل‌کشی‌های این رژیم است. اما به واقع، در کنار جنگ و حتی بیش از آن، رسانه‌ها هستند که به مثابه ماشین‌های حیات‌بخش رژیم اشغالگر قدس عمل می‌کنند. به بیان دیگر، شبکه‌ای در هم تنیده و پردامنه از نظام‌ها و دستگاه‌های رسانه‌ای موجب سیطره صهیونیسم بر جهان شده است. اما در این میان، نقش سینما و شبکه‌های تلویزیونی را باید پررنگ‌تر از سایر رسانه‌ها دانست.نکته مهم این است که امروزه تمامی کمپانی‌های تولید فیلم در آمریکا وابسته به سرمایه‌داران صهیونیست است. به همین دلیل از ابتدای اشغال فلسطین و حتی پیش از آن، تولید فیلم‌هایی در تبلیغ صهیونیسم برای دستور کار هالیوود قرار گرفت. برای نمونه، از سال‌ها پیش از تشکیل رژیم صهیونیستی نیز هالیوود با فیلم‌هایی نظیر «آتش متقابل»(ادوارد دیمیتریک ۱۹۴۷)، «قول مردانه»(الیا کازان ۱۹۴۸)، «جست‌وجو»(فرد زینه مان ۱۹۴۸) و … به موضوع یهودستیزی و مظلومیت تاریخی صهیونیست‌ها می‌پرداخت.

 

جهت خواندن توضیحات تکميلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

حسن حسین زاده بازدید : 67 یکشنبه 20 مرداد 1392 نظرات (1)

خداوند چه کسانی را یاری نمی کند؟

خداوند مؤمنانی را که فقط در خلوت و در اعمال فردی به احکام دین عمل می نمایند ولی در عرصه اجتماع برای برپایی نماز و زکات و امر به معروف و نهی از منکر تلاش نمی کنند یاری نخواهد کرد.

شاید در نگاه نخست گمان شود نصرت الهی شامل هر مؤمنی می شود و حال آنکه از برخی آیات بدست می آید نصرت الهی شامل همه کسانی که به خدا و رسولش ایمان آورده اند نمی شود بلکه مؤمنانی که سنت پیروزی بر کفار در حق شان سریان می یابد کسانی هستند که ویژگی های خاصی داشته باشند

 

جهت خواندن توضیحات تکميلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

 

حسن حسین زاده بازدید : 56 یکشنبه 20 مرداد 1392 نظرات (0)

معیارهای انتخاب دوست مناسب

جوانان عزیز! (دوست ، دوستان و دوستیابى ) در این سنّ و خصوصاً سنّ جوانى یکى از عوامل مؤ فقیّت یا به انحراف کشیده شدن جوانان و نوجوانان است لذا هدف توجّه دادن به این امر مهمّ و عدم سهل انگارى در این زمینه یا ظاهر بینى در شناخت افراد مى باشد.

آن چیست که هزار تاى آن هم کم است ؟ اما به سادگى بدست نمى آید!

 

جهت خواندن توضیحات تکميلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

 

حسن حسین زاده بازدید : 54 پنجشنبه 17 مرداد 1392 نظرات (0)

سرّ نزدیکی دعا به اجابت در عید فطر

آیت‌الله تهرانی با اشاره به تأثیر عید فطر بر اجابت دعا می‌گوید: شاید سرّ آن این باشد که در این روز نماز عید تشریع شده است و مردم اصلاً برای عبادت و نماز و توجه به خدا آنجا جمع شده‏‌اند.


جهت خواندن توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرماييد ...

حسن حسین زاده بازدید : 73 چهارشنبه 16 مرداد 1392 نظرات (1)

بدحجابی و بی‌عفّتی حربه دشمن برای فتنه‌ انگیزی

از زمانی که سیطره غرب به مدد نوگرایی و تحول آن دیار پس از رنسانس و انقلاب صنعتی پدید آمد، تمدّنی پایه‌‌ریزی شد که در ذات و بنیانش میل به گسترش نهفته بود و آن را فراتر از حصار یک موقعیت جغرافیایی خاص هدایت می‌نمود. غرب برای تسهیل روند سیطره خود، یکسان‌سازی فرهنگی و تضعیف و تخریب فرهنگ ملت‌ها را به عنوان یک امر حیاتی و زیربنایی در اولویت قرار داد و تلاش نمود از این طریق زمینه تسلط سیاسی امنیتی خود را فراهم نماید. با تضعیف و تخریب فرهنگ ملت‌ها، فرهنگ وارداتیِ لاابالی‌گری، بی‌بندوباری و بی‌عفّتی جوامع غربی بر جوامع شرقی – به ویژه اسلامی – تحمیل شد تا از این طریق قدرت مقاومت ملت‌های اسلامی سست گردیده، بقا و دوام جهانی‌سازی میسّر و کشورها به بازار فروش محصولات غربی تبدیل گردند. این اندیشه و ترفند، افکار عمومی جهانیان را در راستای تأمین منافع غرب تسهیل می‌ساخت، موانع حاکمیت نظام تک‌قطبی به رهبری ایالات متحده آمریکا را از میان می‌برد و بستر اعمال حاکمیت نظام سلطه و سلطه‌پذیری کشورها و ملت‌های جهان را هموار می‌نمود. در این پژوهش ضمن بررسی سیر تحول تاریخی استعمار، نقش بیگانگان در فتنه فرهنگی جامعه اسلامی را در خلال این تحول تاریخی مورد توجه قرار خواهیم داد.

جهت خواندن توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرماييد ...

 

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 37
  • بازدید سال : 86
  • بازدید کلی : 8,524